Tack för att ni har följt oss, nu väntar nya utmaningar...

söndag 3 oktober 2010

Nu startar bloggen om tjejerna i ÖIK F-98

Ja nu går startskottet för F-98 då jag en fotbollstokig ledare och även morsa till två av tjejerna i laget kommer att skriva om vad vi gör tillsammans. Å det är en hel del vill jag lova. Ni som kommer följa oss live och/eller här via bloggen kommer få ta del av all den glädje dessa tjejer sprider kring sig. Lite avigt är det kanske att starta bloggen nu när säsongen är slut, men slut tar den aldrig... säsongen alltså utan möjligsvis tar den en liten paus nu när serien är till ända. Men det har vi inte sett ännu... vi har inte riktigt bestämt oss för hur vi ska lägga upp höst å vintersäsongen ännu. Å det är väl ganska typiskt för oss ledare vi gillar när det händer saker å ganska ofta är det snabba bud så ibland men bara ibland förstår jag att våra föräldrar...till spelarna alltså blir inte så lite snurriga i bollen! ( å nu menar jag huvudet)
Just nu sitter jag och väntar på sms och mejl från föräldrar och spelare som ska ta beslut i en av höstens eventuella event. Jag kommer berätta mer om det OM det blir aktuellt men jag håller tummarna...
Idag kommer jag att bjuda på lite bilder från vår överrasknings"träning" som vi hade för tjejerna i onsdags. De visste inte vad vi skulle hitta på men vi hamnade i en bowlinghall och shit va de va duktiga. Jag med min bongoarm kunde bara hänga med i en omgång eller runda eller vad det nu heter på bowligspråk...(jag är ju bara van vid halvlekar :D)
Å jag VANN... inte...fast jag å rännan vart rediga polare!
Men vi hade livat å på ljudnivån kan jag bara konstatera att det hade jäntorna med.

Å här är ett av lagen My, Othilia, Stina & Sandra!
Nästa gäng Amanda, Vendela & Sofia!
Å här har vi Alma, Linn, Emma & Olivia!
Å sista trion Maja, Emelie & Lisa
Å här är vi ledarteamet Järpholm, Ljung, Karin & Jennie

Tjolahopp!

2 kommentarer:

  1. Ni ser ut att ha haft en kaonrolig dag/kväll i bowlinghallen! Kul med en blogg oxå! =)
    //Klara Nygren ifrån Bynn...;)

    SvaraRadera
  2. Othilia Och Maja6 oktober 2010 kl. 16:00

    Det börjar likna något dö..
    Vi får hoppas att det går bra med NewBody:)
    //Majsan och så Otto såklart!
    PUSSPUSS:D

    SvaraRadera